همین جوری
·٠•●♥وینکس کلاب♥●•٠·˙
همین جوری


 

بی کار بودم گفتم یه اپ همین جوری کنم



نظرات شما عزیزان:

مهرانا میوسا
ساعت18:25---20 اسفند 1392
سلام.
پاسخ:سلام عزیزم


مهرانا میوسا
ساعت18:25---20 اسفند 1392
سلام.
پاسخ:سلام به روی ماهت


مهرانا میوسا
ساعت18:25---20 اسفند 1392
سلام.

مهرانا میوسا
ساعت18:13---20 اسفند 1392
با این که همش از بلومیکس آپ میکنه ولی نه آپ تکراری داری نه مسخره و نه بی ارزش!

واقعا قشنگ و بی نظیر هستن.
پاسخ:ممنون گلم... میخوام از سیزن های مختلف اپ کنم اما دو دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, | 16:1 | ♥DIANA♥ | |

______________________________________________________________________________________________________________